reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ INTERNET

Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient ma prawo zwrotu towaru zakupionego na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zamówienia.

Jeśli chcesz skorzystać z takiej możliwości, wystarczy, że w ciągu tego czasu prześlesz na adres: reklamacje@nynykids.pl wypełnione i podpisane oświadczenie (wzór znajdziesz poniżej) oraz w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia odeślesz zamówiony towar, z zakupu którego rezygnujesz.

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY – WZÓR DO POBRANIA

O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ?

  • na poinformowanie nas o chęci odstąpienia od umowy masz 14 dni od momentu otrzymania towaru
  • wypełnione i podpisane oświadczenie wyślij na adres: reklamacje@nynykids.pl
  • towar odeślij na adres: Katarzyna Harężlak, ul. Szablowskiego 3/41, 30-127 Kraków w terminie 14 dni od przesłania oświadczenia
  • towary wysyłane w formie e-przesyłek (odbiór w punkcie) i do paczkomatów nie będą odbierane
  • koszty zwrotu towaru pokrywa klient
  • po otrzymaniu towaru zwracamy poniesione koszty wysyłki do wysokości najtańszego sposobu dostarczenia oferowanego w sklepie (ekonomiczna przesyłka Pocztą Polską)
  • nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, koszt odesłania takiej przesyłki do klienta nie podlega zwrotowi
  • konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
  • instamaty i pościele spersonalizowane wykonane zgodne z zatwierdzonym projektem, ale z jakiegoś powodu nie spełniające oczekiwań, niestety nie podlegają zwrotowi jako artykuł spersonlizowany, tworzony na indywidualne zamówienie  (zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta)

REKLAMACJA ZAKUPIONEGO TOWARU

Zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556–576) jako sprzedający odpowiadamy za wady prawne lub fizyczne (niezgodność towaru z umową) sprzedanych rzeczy na zasadzie rękojmi w ciągu 2 lat od wydania rzeczy konsumentowi.

Zgłoszenia z tego tytułu można dokonać najlepiej poprzez wypełnienie i podpisanie formularza reklamacji znajdującego się poniżej i przesłania go na adres: reklamacje@nynykids.pl.

FORMULARZ REKLAMACJI – WZÓR DO POBRANIA

O CZYM MUSISZ PAMIĘTAĆ?

  • do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz dowód zakupu (faktura, potwierdzenie przelewu, e-maile itp.)
  • towar odeślij na adres: Katarzyna Harężlak, ul. Szablowskiego 3/41, 30-127 Kraków
  • towary wysyłane w formie e-przesyłek (odbiór w punkcie) i do paczkomatów nie będą odbierane
  • reklamacja powinna zostać rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia
  • dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbywa się na koszt sprzedawcy
  • nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, koszt odesłania takiej przesyłki do klienta nie podlega zwrotowi